2017. június 6., kedd

Daily Best Challenge 5

Kezdek rájönni, hogy tíz dolgot összeszedni veszett ügy, de nem adom fel, főleg úgy, hogy már a felénél járok. A fele, ami kvázi hihetetlen, mert nagyon hamar fel szoktam adni az ilyesmi dolgokat. De lássuk is, mi a mai áldozat!

ÖTÖDIK: KEDVENC ÍRÁSOM SAJÁT MAGAMTÓL


Ez enyhén egoistán hangzik, de kell ilyen is. Eddig nagyon titkolóztam arról, hogy miket tervezek a kihívás egyes napjaihoz, sőt a készülő írások modulját felfüggesztettem, mert nincs időm egyszerre ficeket írni, képszerkeszteni, dolgozni a challenge-n és limonádét szürcsölni a teraszokon (mielőtt még sajnálni kezdene valaki, nem vagyok annyira rettenetes helyzetben xd). Amint megleszek ezzel, minden visszaáll, és reményeim szerint egy rakat újdonsággal érkezhetek. Lesznek új fandomok, maradnak a régiek, és a regény is folytatódni fog. De ennyi közérdekű infó elég is, mert beleuntok a bejegyzésbe, mielőtt elkezdeném. Egy kis spoilert még kaptok az elkövetkező napokból: lesz egy kedvenc bloggeremről szóló bejegyzés, meg egy kedvenc fanfictionös, és ezt a kettőt előzi meg a saját, hogy fokozzam az izgalmakat.
A kedvenc írásomat a blogon lévők közül választottam, és sokáig rágódtam rajta, mert mindet szeretem, ami egyszer méltó lesz arra, hogy megosszam. De van egy, amit ha bárki kéri, hogy mutassak valami saját írást, azt adom a kezükbe. Ez az #életembüszkesége, az Őszi Falevél (rákattintva link). Majdnem fél évig érleltem a sztorit, aztán megírtam egyszer, amikor hajnalban felébredtem, nem tudtam aludni, és úgy éreztem, hogy írnom kell valamit. Reggelre kész is lett, változtatni sem nagyon kellett rajta. Nagyon sokáig csak azt tudtam, hogy valami olyat akarok írni, ahol az egyik szereplő beleőrül a másik elvesztésébe, és úgy érzi, mintha megfulladna, de valaki mégis mindig kihúzza. Meg megvolt az is, hogy legyen benne ősz. Eredetileg csak ősz lett volna benne, aztán jött minden más évszak, mikor újranéztem a No.6-ot és kimazsoláztam Shion és Nezumi kapcsolatának dinamikáját. Utána jött a novella, ami máig személyes kedvencem.

Utóiratnak hagyok annyit, hogy késtem egy napot, és holnap book tag-gel jövök, amit még sosem csináltam, úgyhogy már nagyon kíváncsi vagyok. 

Előző

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése