2017. június 13., kedd

Daily Best Challenge 7

Ez volt az a bejegyzés, amit még a kihívás legelején találtam ki, aztán úgy döntöttem, érdemes várni vele, mert valószínűleg érdekesebb, mint néhány eddigi.

HETEDIK: KEDVENC BLOGGEREIM


Ebben a bejegyzésben a kedvenc magyar fanficíróimat fogom bemutatni nektek. Bizonyára többen ismeritek ezt a két lányt, mert már régebb óta blogolnak.
Az első Raistlin, a Bloody-romantic (volt) írója. Ő volt az első slashblogger, akitől novellákat olvastam. Egy barátnőm küldte át az egyik X-menes novelláját, és bevallom, eleinte kegyetlenül nem volt kedvem hozzá, ugyanis akkor nagyjából fél évet kínlódtam az elvetemültebb yaoisták környezetében, és azt hittem, hogy ez is úgy fog kinézni, mint náluk a „fanfictionnek” nevezett nem-is-tudom-megmondani-micsoda. (Természetesen ezt nem minden ilyen jellegű történetre értem, de túlnyomó többségben uralkodtak a PWP-k.)
(Remélem, mindenki látott már klasszikus Nagybetűs Yaoi Fanfictiont, amiben úgy minden van, amit el lehet képzelni, viszont pár alap dolog hiányzik belőle, és különösen késztet arra, hogy azonnal lecsapd a laptop képernyőjét, és megpróbáld kimosni a szemedből az előbb olvasottakat. Minderre persze senki sem figyelmezteti az olvasót, a 18-as karikát meg én voltam hülye, hogy figyelmen kívül hagytam, mert nem gondoltam, hogy a korhatárjelzésnél menekülőre kellett volna fognom – sok esetben ugyanis az csak úgy ott van, „mer’ mér ne” alapon.)
Aztán egyszer rászántam magam az adott ficre (ami a Cuddle volt), és soha nem bántam meg. :D Sőt, még arra is rájöttem, hogy lehet nagyon, mármint nagyonnagyonnagyon jó slasht írni. Kértem ettől a barátnőmtől még három-négy novellát, amiket ajánlana nekem, aztán jött egy regény, aminek a hét fejezetét egy délelőtt alatt elolvastam. Innentől kezdve nem volt menekvés, mostanra már a blogon található összes írást legalább egyszer olvastam.
A másik kedvencem írásaival nemrég találkoztam: ő Suonjar, a ~ Mal einen Kreis ~ írója. Ezúttal már magamtól, kvázi véletlenül akadtam rá egy fluff Victuuri-ra, az Idegenek történeteire, és azóta sorra olvasom a novelláit (regénybe nem volt sajnos időm belekezdeni, de már közeledik az a bizonyos nyári szünet). Sajnos még nem sikerült annyi mindent olvasnom tőle, mégis azonnal megkapta a helyet a kedvenceim között. Imádom a fluff egyperceseivel indítani a reggelem, mindig feldobja a hangulatom (igaz, a reggeli olvasás nálam soha nem maradhat el). :D

Utóiratnak annyit hagyok, hogy már csak három bejegyzés van a challenge-ből, úgyhogy tervben van, hogy ezt még a héten lezavarom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése