2017. augusztus 31., csütörtök

TV Show Tag

Ritkán csinálok ilyeneket, mert off a blog témájában, de a sorozatok miatt most mégsem hagyom ki, mert sorozatos taggel még sehol nem találkoztam, és a blog témáihoz is van köze.

A tag készítői:

Én pedig Ninaa blogján láttam meg, és úgy éreztem, hogy ebből nem maradhatok ki.



1. Melyik a kedvenc sorozatod?
Általában az, amit éppen nézek. Nincs hivatalos kedvenc, de legutóbb Gothamet néztem, úgyhogy mondjuk azt. :D

2. Kedvenc szereplő?

A Gotham Oswaldja. Határozottan ő a legjobb – Robin Lord Taylor pedig egy csodálatos színész. Mérhetetlenül szemét, szadista alak, szerintem erősen pszichiátriai eset, de az egész fandom imádja, mert a legédesebb rosszfiú a fandomban (pedig abból van bőven).

3. Kedvenc páros?

Akiket shippelek, szinte soha nem lesznek kánon, mert hát senki nem támogatja a gayshipeket, de rengeteg shipem van. A legnagyobb kánon kedvenc a Welcome to Night Vale című podcast Cecilosa (Cecil/Carlos). Május óta írok velük valamit, de az istennek nem akar haladni, mert iszonyú nehéz elkapni a hangulatát a fandomnak.

4. Melyik az a sorozat, amelyiket nem sokan nézik, de te felfedezted?

Amerikai Istenek. Ki az a barom, aki kétszer megnéz egy részt egymás után, mindössze két-három nap különbséggel? Először angolul, mikor kijön – aztán felirattal, hogy értsem is. :D
Nagyon egyedi sorozat egyébként, bár határozottan művészi, tehát nem biztos, hogy mindenkinek szeretni fogja az ízlésvilága. Ráadásul előtte mindenképp érdemes elolvasni Neil Gaiman regényét, ami alapján készült.

5. Melyik sorozatról beszélnek körülötted a legtöbbet az emberek?

Teen Wolf. Agyérgörcsöt kapok a Teen Wolf-tól mert már a csapból is azt hallom, hogy kezdjem már el. Viszont az ízlésemhez nem passzol, úgyhogy szerintem kimarad az életemből.

6. Van olyan szereplő, aki inspirál? Ki az?

A Yuuri on ICE Yuuri-ja. Én a helyében már tuti feladtam volna, és pofával dőltem volna a jégpályának. Hihetetlen erő van a srácban. :3

7. Melyik szereplővel tudsz a legjobban azonosulni?

Fanfictioníróként gyakorlatilag kaméleonná válsz. Mindenkivel muszáj. Napi szinten írok több karakterről, szemszögeket váltok, és igyekszem a legjobban elkerülni az OOC-jeleneteket. Most éppen egy magányos és elveszett Yuuri szerepét gyakorlom, aki a fagyos lakásba várja haza Viktorát, és közben egyre jobban elege van mindenből, szinte kihűlik a lelke, mikorra szerelme hazaér. Nem könnyű feladat, főleg harminc fokos lakásban.

8. Melyik az a sorozat, amit bármikor el tudsz kezdeni nézni?

Yuuri on ICE. Amikor szar hangulatom van, mindig feldob. Ha vidám vagyok, még jobb kedvem lesz. Ha nincs ihletem, megnézek két részt, és lesz. Ha van ötletem, de lusta vagyok írni, megnézek két részt, és nekiülök az írásnak. Senki nem állíthat meg ebben az őrületben.

9. Melyik az a sorozat, amelyiktől kiráz a hideg?

Teen Wolf és Odaát. Mindkettőről annyit beszéltek körülöttem, hogy már rémálmaim vannak tőlük. Elhiszem, hogy nagyon jók, de egyszerűen unom, hogy mindenhonnan ez folyik az arcomba, úgyhogy inkább kihagyom őket.

10. Melyik az a sorozat, amit még csak el sem kezdenél? Miért?

A fent említett kettő, és az okok ugyanazok.

11. Mit akarsz legközelebb elkezdeni?

Az egyik felem a SKAM felé húz, a másik az Eyewitness felé. Mindkettő érdekel, de még nem sikerült döntenem.

12. Melyik szereplő lenne a legjobb barátod? Miért?

Talán Sherlock, mert tökéletesen egymás agyára tudnánk menni. A barátságaim javarészt úgy néznek ki, hogy egy pincében egy teaházban vagy egy kávézóban kuksolunk, és egymás agyára megyünk. :D

13. Van olyan sorozat, ami eszedbe juttatja a nyarat? Ha igen, melyik?

Most elgondolkoztam, hogy a Gotham vagy a Hannibal. Sorry. Nyáron depresszív pszichosorozatokat szoktam nézni, mert arra van időm. Mindig eszembe juttatja a Hannibal azt a nyarat, amikor egy évadot végigpörgettem.

14. Van-e olyan sorozat, amit abbahagytál? Miért?

Hannibal. Imádtam, de a második évad közepe felé összekavarodtak a részek, amiket néztem, és összevissza jöttek egymás után. Nagyon idegesített, úgyhogy felhagytam vele, és elraktam későbbre a sorozatot. Tervezem megnézni újra, mikorra kijön a negyedik évad.

A Legion-t is abbahagytam, mert egyszerűen lusta voltam nézni. Sokszor bele is zavarodtam. Majd később ezt is folytatom.

15. Jelenleg mit nézel?

Gotham, Sherlock, újranézem az Amerikai Isteneket, mert elhiszem, hogy van időm.


Köszönöm a készítőknek ezt a taget, mert tényleg csúcs ötlet. :D


Mivel nem kihívós, így én se hívok ki senkit, de aki szeretné, vigye és csinálja meg (a készítők nevét és linkjét tegyétek ki). Illetve kommentbe is szívesen hallgatom a válaszaitokat. 

4 megjegyzés:

  1. Jó látni, hogy terjed a tag :D Örülök, hogy kitöltötted! Egy apróság: Még készítő Ginny is a GinnEase blog írója ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Terjed szépen, a Blogger Közösségben már mindenki agyal a kérdéseken :D
      Ninánál csak három nevet láttam, de mindjárt kiegészítem :3

      Törlés
  2. Azt hiszem, már írtam párszor, de meg kell néznem a Yuuri on ICE - t! :DDD ♥

    VálaszTörlés
  3. Nekem pedig itt az ideje nem elfelejteni megnézni a kommenteket (szokás szerint nem tudom, hogy hol áll a fejem xd) :D
    NÉZDNÉZDNÉÉÉZDDDDDD, mert fantasztikus, és ezt nem tudom elégszer mondani :3

    VálaszTörlés